Hoe kan ik telefoon permanent extern doorschakelen (buiten openingstijden/lunchtijden)

Deze instructie legt uit inkomende lijnen kunnen worden doorverbonden naar een extern nummer buiten kantoor tijden.

Let op! Deze instellingen worden pas van kracht buiten uw openingstijden.

U kan deze instructie voor lunchtijden. Controleer hiervoor stap 5. 


Benodigdheden

  • 1A-manager
  • Gebruikersnaam (1A-manager)
  • Wachtwoord (1A-Manager)

Stappen

1

Navigeer naar 1A-manager

Ga naar uw 1A-manager door te navigeren naar domeinnaam.nl.alt001.com of server.domeinnaam.nl

Waar u uitkomt op de beginpagina van de 1A-manager. Klik vervolgens op 1A-manager.

Handleiding stap 1
2

Inloggen

Klik hierop volgend op 'telefonie'

Handleiding stap 2
3

Openingstijden

Scroll naar onderen naar de kop 'openingstijden'

Hier ziet u welke tijden worden gehanteerd als zijnde "buiten openingstijden"

Handleiding stap 3
4

Inkomende lijnen

Klik op uw hoofdnummer onder het kopje 'Inkomende Lijnen'

Handleiding stap 4
5

Opties

Onder de kop 'opties' dient de optie 'aparte acties buiten openingstijden' aan te staan.

Vervolgens krijgt u in de 1A-manager de optie om acties buiten openingstijden in te stellen. 

Handleiding stap 5
6

Acties

Door optie 1 'doorschakelen' te gebruiken, worden inkomende lijnen buiten kantoortijden direct doorgeschakeld naar het opgegeven nummer. Klik op '1: doorschakelen' om meerdere opties te bekijken die aan uw wensen voldoet. 

Handleiding stap 6