Hoe maak ik een handtekening aan?

Deze instructie legt uit hoe u een handtekening in Outlook aanmaakt.


Benodigdheden

  • Outlook
  • E-mailadres dient toegevoegd te zijn

Stappen

1

Bestand

Open 'Outlook' en kies voor 'Bestand' (links bovenin).

Handleiding stap 1
2

Opties

Kies vervolgens voor 'Opties'.

Handleiding stap 2
3

Handtekeningen

Kies als eerste voor het de optie 'E-mail' en vervolgens voor 'Handtekeningen'.

Handleiding stap 3
4

Handtekening aanmaken

Kies op 'Nieuw' voor het aanmaken van een nieuwe handtekening. 

Met de volgende opties kunt u uw handtekening geautomatiseerd in een e-mail plaatsen:

E-mailaccount =  Hiermee bepaalt wel e-mailadres deze handtekening standaard gaat gebruiken.

Nieuwe berichten = Bij het opstellen van een nieuwe e-mail, wordt de handtekening automatisch toegevoegd.

Antwoorden en doorgestuurde berichten =  Bij het antwoorden of doorsturen van e-mails, wordt de handtekening automatisch toegevoegd. 

Klik op 'Opslaan' als u klaar bent met inrichten. 

Handleiding stap 4
5

Nieuwe e-mail

Klik op 'Nieuwe e-mail' om een nieuwe mail op te stellen en uw handtekening te bekijken. 

Handleiding stap 5